perjantai 3. kesäkuuta 2016

Kesä

LOMA! Huomenna viimeinen työpäivän puolikas ja sitten astelen minäkin kohti odotettua lomaa. Kesäfiilistelyt ovat siis virallisesti alkaneet! Ja sitä on tässä fiilistelty jo koko kulunut viikko. Ihan pelkkä varpaiden kastaminen veteen oli vaan niin, no, kesää.
Silti koko kevät tuntuu jollain tapaa epätodelliselta. Asioista on hieman hankala saada otetta ja tuntuu että niin paljon on tapahtunut, ettei ole oikein ehtinyt edes tajuamaan. Tänään mm. näytön arviointi meni kirkkaasti läpi, mutta en missään vaiheessa sitä oikeastaan ehtinyt stressata enkä kokenut siitä erityistä huojennusta. Se vain tapahtui. Mutta jossain vaiheessa mä siitäkin vielä nautin ja huomenna juhlistan sitäkin asiaa nuotion ääressä syöden itseni kamalaan ähkyyn hyvässä seurassa koko illan. Mutta kokonaisuudessaan fiilis on todella mieletön! Ihmeellinen rauha on itsellä kaikesta ja kulunut vuoden alku on opettanut ja antanut ihan äärettömän paljon. Ja parasta kaikessa tässä on se, että mä saan tutustua ihan älyttömän upeeseen ihmiseen - itseeni.
Nyt mulla on aikaa katsoa kulunutta kevättä taakse päin ja kokea myös ylpeyttä itsestäni. Samalla oon myös ihan älyttömän kiitollinen ihmisistä mun ympärillä. Ilman niitä en olisi tässä, tai edes lähellä tätä pistettä. Ja parasta kesässä on viettää se just näiden ihmisten kanssa. - LOVE -




The best moments happen when you just enjoy the ride.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti